Nieuws

Met B2B ecommerce software van Propellor is je webshop altijd up to date

Klanten kopen graag online, dat is, zeker in deze tijden van corona, wel gebleken. En waarom ook niet? Het is dan alleen zaak dat je ervoor zorgt dat je én kunt leveren én goede prijzen kunt aanbieden. Door B2B ecommerce software van Propellor in te zetten in jouw webshop maak je het jezelf en je klanten een stuk gemakkelijker. Deze B2B ecommerce software zorgt ervoor dat je altijd precies weet wat er is en wat je verkoopt. Je voorraadbeheer loopt gesmeerd en je klanten krijgen op tijd geleverd.

Maar B2B ecommerce software zorgt voor meer

Je kunt met deze software nog veel verder gaan dan alleen voorraadbeheer. Je kunt iedere klant een eigen portal geven, met inlogcodes, voor persoonlijke aanbiedingen, staffelprijzen en combinatieaanbiedingen. Klanten zien in één oogopslag wat ze de vorige keer hebben besteld en hoeven niet opnieuw op zoek. Je kunt zelfs een complete catalogus per klant maken. Zo heeft jouw klant een pasklaar aanbod en kun jij daar gemakkelijk op inspelen. Natuurlijk kan een klant ook verder kijken dan de eigen catalogus, maar een groothandel in fietsen zal, naar alle waarschijnlijkheid, geen interesse hebben in de aanschaf van een partij pennen of potloden.

Propellor is de partij om mee in zee te gaan

Propellor heeft namelijk zeer klantgerichte oplossingen ontwikkeld die ervoor zorgen dat jouw klanten zich thuis voelen op het platform. Hierdoor zullen ze vaker terugkomen en meer bestellen. Daarbij heeft Propellor een “Zero Touch Verkoopproces”, dit voorkomt menselijke fouten en staat garant voor een nog betere afhandeling van bestellingen. Doordat je de B2B ecommerce software van Propellor kunt verbinden aan alle andere onderdelen van je webshop, denk dan aan ERP en RMA tools, maak je het jezelf ook een stuk gemakkelijker. De kans op fouten wordt op deze manier nihil.

Helemaal geen persoonlijk contact?

Je kunt er als webshop nu voor kiezen om alle communicatie digitaal af te (laten) handelen. Daar hoef je zelf niet meer tussen te zitten. Het is echter niet gezegd dat dit moet. Veel klanten hebben toch behoefte aan een moment van overleg of een persoonlijke offerte. Dit kan natuurlijk gewoon geregeld worden. Je kunt offertes blijven maken en adviezen geven. Dit kan doormiddel van de offerte optie in propellor. Het is maar net wat jij prettiger vindt. Veel klanten bestellen hun voorraden echter in de avonden of in het weekend. Het is dan niet meer perse nodig dat jij daarbij bent. De B2B ecommerce software van Propellor zorgt voor de juiste afhandeling.

Related posts

Verzuimverzekering in Corona tijd

Diepmagazine

Ga de diepte in en wordt een betere voetbaltrainer

Diepmagazine

Voorruit laten vervangen, weten wanneer het nodig is

Diepmagazine

De ins-en-outs van Trespa platen

Diepmagazine

3 redenen om een ICT studie te volgen

Diepmagazine

Slachtoffer van een verkeersongeval: wat nu?

Diepmagazine